Nezařazené

Návštěvníci se jen hrnuli

468x60

Po minulých dvou turistických sezónách musí být nyní i těm největším pochybovačům zřejmé, že investovat do reklamy se vyplatí. Tolik návštěvníků, kolik k vám do vašeho malého podhorského městečka zavítalo za minulé dva roky, si vaše obec ještě nepamatuje. Však už vám někteří z těch, kteří byli původně proti, přišli říct, že jste měl pravdu a že oni se mýlili. A to se vám líbí, každý má právo na svůj názor, ale je pěkné, že když se zmýlí, tak to dokáže uznat, to na svých oponentech oceňujete.

Letos to bude jednodušší

Takže to vypadá, že proti položce na reklamu při schvalování obecního rozpočtu na příští rok, by už snad nikdo neměl nic mít. Navíc ta částka není nijak závratná. Podařilo se vám sehnat opravdu levný tisk letáků , takže jste jich mohli vydat hned tři série o místních pamětihodnostech, o letních atrakcích a o zimním lyžování. A o všechny vydané série byl velký zájem, ve skladu už nezbyl ani jeden jediný kus a proto je potřeba, abyste se rozhodli, zda letos vydáte to samé, co loni či zda zpracujete nějaké nové téma. Dobře udělaná reklama se vyplatí.

Návštěvníci se jen hrnuli
Ohodnoťte příspěvek