SEO a jeho práce

Především je nutno upřesnit si, co to je ona zkratka. Je to sytém zpracování webu, aby byl snadno nalezen vyhledávačem a zobrazen na prvních místech ve výsledcích hledání.  

Pokud tedy někde uvidíte, že k tomu a tomu softwaru vám přidávají SEO zdarma, je to nesmysl. SEO není jeden program a nelze si jej koupit, stejně tak, jako si nelze koupit internet. Nanejvýš si můžete zaplatit jeho přípojku a připojení všeobecně.  

Znázorněn optimalizačního nástroje

Na to, aby se právě váš web zobrazoval hned na začátku je dobré si najmout SEO optimalizátora. To je člověk, který to umí, má na to školy a toto téma dlouho studoval. Ani on však ve většině případů nepracuje sám, ale spolupracuje s ostatními, čímž se výsledek ještě zlepší. Klasický příklad může být SEO Praha Seolight.  

Zde se na výsledku zpracovávání celého webu podílí více odborníků.  

I když lze SEO „spustit“ kdykoli, přece jen je lepší web optimalizovat již hned od počátku, protože pak zaručuje lepší výsledky. Děje se tak proto, že i když se staví web, Google neustále prohledává internet. A to, co najde si zapíše. Tak zvaně zaindexuje. Pro každou stránku zvlášť uchová její obsah a umístění, nebo chcete-li, adresu URL. Indexování je román sám pro sebe, takže nám toto stručné vysvětlení musí stačit. Nu a stavbou nového webu přibývají nové a nové stránky. A ty Google najde a uloží.  

Znázornění optimalizace

Toto prohledávání se děje stále v jednom kuse dvacet čtyři hodin denně včetně sobot, nedělí i svátků. Google search nezná únavu ani nic jiného, je to v podstatě robot.  

Takže pokud vás tento robot našel (ne vás konkrétně, váš web), tak si jej zapsal a tím jej umožnil nalézt i ostatním uživatelům. Tedy zda používat či nepoužívat SEO je snad jasné. Je to právě ono, které searchu usnadní hledání a posune web „výše“. Bez něj zůstane vaše stránka někde dole, kam už skoro nikdo nechodí, protože k tomu není důvod.